Ebook Seni Bela diri

E-BOOK SENI BELA DIRI

"...mempunyai 11 tajuk utama, 6 tajuk kecil, 31 tajuk sampingan, 51 teknik buah pukulan dan pelbagai maklumat serta kaedah berkesan berkaitan dengan seni beladiri sebagai pelengkap."

SIAPA YANG PATUT MEMILIKI EBOOK INI?.

Ebook Seni Beladiri ini adalah untuk:-

1. Ahli-ahli seni beladiri sama ada amatur ataupun profesional yang ingin menambah ilmu pengetahuan berkaitan dengan teknik-teknik berkesan, anatomi serta fisiologi tubuh badan manusia (yang berkaitan dengan titik-titik sensitif dll), perkara-perkara harus dan tidak harus dilakukan oleh ahli seni beladiri dan seumpamanya yang berkaitan.

2. Ahli-ahli seni beladiri yang inginkan kesan yang cepat bagaimana memahirkan teknik pukulan, tendangan, kuncian dan seumpamanya tanpa pergi menghadiri kelas-kelas beladiri yang mengambil masa bertahun untuk ditamatkan. Isi kandungan ebook ini adalah amat “berterus-terang” dan “tidak berahsia”. Segala yang dilarang untuk didedahkan di dalam kelas beladiri kebanyakan akan didedahkan di sini. Ia juga menyentuh pelbagai aspek berkaitan dengan seni beladiri sama ada secara teori ataupun praktikal (kecuali soal kebatinan) dengan harapan ia boleh membantu menjadikan anda seorang “pendekar” walaupun sebelum ini anda tidak pernah mempelajarinya. Ya! Ilmu pengetahuan yang terkandung di dalam ebook ini sebenarnya cukup padat untuk menjadikan anda seorang pendekar kerana ia amat berterus-terang dan tidak berahsia.

3. Ahli-ahli seni beladiri (seni silat atau lain-lain) yang ingin mempelajari dengan pantas ilmu-ilmu pengetahuan berkenaan dan ingin menguasai segala teori dan teknik beladiri baik apa pun jua aliran beladiri yang anda minati. Ebook ini cukup padat sebagai persediaan minda dan kemudiannya boleh diaplikasikan dalam bentuk fizikal. Ringkasnya, ebook Seni Beladiri ini boleh anda jadikan rujukan selama mana anda mahu, selagi anda berminat untuk mendalaminya.

4. Lelaki atau wanita yang ingin memiliki segala pengetahuan (mental dan fizikal) untuk menjadi seorang pakar beladiri dalam tempoh yang singkat. Jika dipraktikkan dengan bersungguh-sungguh, anda akan menjadi seorang yang sukar untuk dikalahkan walaupun sebelum ini anda tidak pernah mempelajari apa jua jenis seni beladiri.

5. Lelaki atau wanita yang inginkan kekuatan dan keberanian untuk mempertahankan diri sendiri dan keluarga daripada apa jua serangan fizikal. Kerana, ebook ini begitu padat dengan penerangan detail tentang apa yang perlu seorang ahli seni beladiri ketahui. Tiada berselindung dan amat berterus-terang. Setelah anda habis membacanya, anda akan rasai perubahan pada diri anda dan perubahan tersebut akan meningkatkan keyakinan diri anda. Ilmu pengetahuan yang bakal anda miliki nanti adalah setaraf dengan seorang pakar beladiri kerana ebook ini tidak berahsia dan mendedahkan segala-galanya.

6. Lelaki atau wanita yang ingin tampil hebat dengan keupayaan menentang serangan dalam tempoh yang singkat melalui teknik yang betul dan terbukti keberkesanannya. Ebook ini bakal menerangkan segala-galanya yang patut anda ketahui.

7. Lelaki atau wanita yang inginkan peningkatan kekuatan dan stamina secara semulajadi melalui teknik pernafasan dan latihan tanpa melibatkan ubat-ubatan merbahaya atau amalan-amalan kebatinan. Dengan melakukan teknik-teknik yang terkandung di dalam ebook ini, kewibaan anda sebagai ahli beladiri yang pakar akan teserlah.

8. Lelaki (di kalangan anda) yang sanggup berfikiran terbuka dan sanggup berminda optimistik, tiada memandang sesuatu di sudut negatif semata-mata, termasuklah berkaitan dengan seni beladiri. Anda perlu faham bahawa seni beladiri bukanlah untuk persembahan semata-mata, atau bukan juga untuk menunjuk-nunjuk kepada masyarakat di sekeliling tentang kehebatan gerakan tangkas dan teknik memukau semata-mata. Seni beladiri juga adalah untuk kesihatan, kekuatan, ketahanan fizikal dan mental dalam jangka panjang sekiranya berterusan diamalkan. Bukankah tubuh badan yang sihat adalah idaman setiap manusia? Termasuk anda..

9. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang ingin memahami bagaimana caranya untuk menjadi seorang pakar seni beladiri. Memiliki ilmu pengetahuan yang cukup tentangnya, mengetahui teknik-teknik yang dinamik, teori dan praktikal yang betul dan seumpamanya yang diperlukan. Ebook ini akan mampu mengajar anda segala-galanya dan seterusnya menjadikan anda seorang pendekar yang handal.

10. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup membuka minda dan hati untuk memahami dunia seni beladiri tanpa membuat kesimpulan awal tentangnya (selalunya kesimpulan negatif). Bak kata orang, “Hanya jauhari yang mengenal maknikam” dan “Tak kenal maka tak cinta”.

11. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup berkongsi ilmu pengetahuan sesama manusia, sesungguhnya ilmu Allah sangat luas.

WHATSAPP JIKA TUAN2 BERMINAT.
www.wasap.my/60125329588

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

TONGKAT KAYU TERAS IBOR

Batu serai bunian berubah warna

BESI TOWO ASLI RAJA BESI IBU KURSANI

CARA KILATKAN BATU CINCIN AGAR TETAP BERSINAR

Besi Leleh Ampuh Khasiat

CINCIN BATU SISIK NAGA HIJAU ASLI

TERAS KAYU MENANG

CINCIN PERAK BATU AKIK KARANG NUNGGAL

BATU FOSIL KELOR ASLI. KAYU JADI BATU.